Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Servicii de cercetari de marketing
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Cercetari de Marketing

Intr-o economie si un mediu de marketing intr-o continua miscare, pentru a-ti asigura succesul firmei trebuie sa poti anticipa toatea aceste schimbari si mai ales sa corelezi activitatea firmei in functie de atitudinile consumatorilor si tendintele pietei. De aceia, poate cea mai mare putere si avantaj competitiv este dat de INFORMATIE si gestionarea ei.

Cateva dintre principalele tipuri de cercetari care pot veni in sprijinul deciziilor D-voastra:
- Evaluarea gradulului de satisfactie a clientilor
- Testari de concepte si produse
- Managementul marcii
- Studii de utilizare si atitudini
- Cercetari privind metodele de reclama si promovare
- Studiul mediului de marketing si al concurentei
- Evaluarea atitudinilor angajatilor si al calitatii serviciilor prestate

Specialistii nostri va vor ajuta sa alegeti cea mai buna tehnica pentru fiecare necesitate in parte, tinand seama de urmatoarele aspecte: tipul de cercetare si domeniul de activitate a firmei, controlul esantionului, complexitatea si cantitatea datelor necesare, folosirea de stimuli fizici, obtinerea de informatii personale si mai ales de timpul pus la dispozitie si marimea costurilor. O data cu culegerea datelor si aflarea rezultatelor cercetarii, va vom ajuta in interpretarea acestora si luarea celor mai bune decizii de marketing, in contextul unui factor de risc minim, generat in special de cunoasterea acestor informatii despre piata si clienti

Sudiul on-line (web & e-mail):
Datorita avantajelor oferite (costuri scazute, timpul de culegere a datelor relativ scurt, anularea inconvenientelor datorate distantei) studiul on-line va fi principala tehnica folosita de firma noastra in domeniul B2B (business to business).

De ce sa alegeti firma noastra? Pentru ca in plus, puteti beneficia de:
- oferta personalizata si analiza necesitatilor firmei direct de catre specialistii nostri
- consultanta in interpretarea datelor obtinute si in luarea celor mai bune decizii de marketing
- controlul esantionului prin protectia cu parola
- cresterea ratei de raspuns printr-o a doua invitatie de reamintire
- posesia unei baze complete a firmelor din Romania
- controlul proportiilor populatiei prin „weighting”
- folosirea unui server performant din USA, ca suport pentru aceste chestionare on-line
- preturi competitive
- calificare si acreditare internationala

Atunci cand bunurile si serviciile D-voastra se adreseaza consumatorului final, puteti opta si pentru urmatoarele tehnici de cercetare:

• Interviuri fata in fata ce cuprind:
- Anchetele la domiciliu: deosebitul avantaj ar fi calitatea esantionului, care poate fi excelent controlata
- Anchetele interceptate: in locuri publice sau stradale, o importanta tot mai mare acordandu-se interviurilor in mall
• Interviuri pin telefon: care pot fi traditionale sau asistate de calculator –CATI, fiind in USA cea mai populara metoda deoarece ofera un raport superior intre rata raspunsurilor raportate la costuri si timp.
• Anchetele prin posta: datorita ratei scazute de raspuns e recomandata mai ales pentru Studii de panel sau pentru studii privind clientii existenti ai firmei
• Studii de panel: sunt interviuri repetate periodic pe acelasi esantion, pentru a se putea observa in special schimbarile ce apar in atitudinile si preferintele consumatorilor, precum si al loialitatii clientilor
• Cercetarea de birou: implica mai ales cercetarea bazelor de date interne privind clientii existenti si situatia vanzarilori, dar si studiul altor date secundare existente
• Tehnici combinate
Din Gura in Gura